MetaTrader 4 Android

INTAN SUHANA

Seperti terminal tradisional di komputer, aplikasi MetaTrader untuk peranti mudah alih memberikan akses kepada pedagang ke pasaran pertukaran asing. Perbezaan utama dan kelebihannya adalah pedagang boleh menguruskan urus niaga di mana-mana. Program ini menggunakan jumlah minimum trafik Internet dan menyokong perdagangan dalam talian. Aplikasi MetaTrader untuk peranti mudah alih sering digunakan sebagai tambahan kepada versi tradisional kerana kedua-duanya sepenuhnya serasi. Ini bermaksud pedagang boleh membuka pesanan di komputer dan kemudian menguruskannya dari telefon pintar dan sebaliknya.

MetaTrader 4 untuk Android adalah penyelesaian moden bagi banyak pedagang yang memiliki pelbagai keperluan untuk aplikasi mudah alih. Dengan MetaTrader 4 Android, anda akan mendapatkan antara muka yang mudah digunakan, prestasi yang cepat, dan pelbagai peranti yang disokong. Ikuti beberapa langkah mudah untuk memulakan kerja dengan akaun perdagangan anda menggunakan MetaTrader 4 untuk Android. Muat turun aplikasi MT4 untuk Android, pilih JustMarkets dari senarai broker dan nyatakan ID dan kata laluan anda atau buka akaun demo baru. Seluruh pasaran ada dalam genggaman anda sekarang!

Kelebihan Aplikasi MT4 untuk Android:

  1. Peluang untuk berdagang hampir di mana-mana.
  2. Boleh bekerja dengan instrumen kewangan Forex dan pasaran kewangan lain.
  3. Sebut harga masa nyata untuk instrumen kewangan.
  4. 9 jangka masa (M1, M5, M15, M30, H1, H4, D1, W1, dan MN1).
  5. Peluang untuk membuka, menutup, dan mengubah pesanan pasaran serta pesanan tertunda.
  6. Peluang untuk berdagang dari carta.
  7. Pelaksanaan pasaran.
  8. Dagangan automatik dan penasihat pakar.
  9. 30 petunjuk analisis teknikal.
  10. Sejarah dagangan penuh.
  11. Graf interaktif masa nyata dengan fungsi zum dan gulung.
  12. Mod dalam talian (sebut harga, graf, kedudukan dagangan semasa, dan sejarah dagangan penuh boleh dilihat tanpa sambungan Internet).
  13. Penggunaan trafik minimum.

Cara Memasang MetaTrader 4 untuk Android:
Aplikasi mudah alih boleh dimuat turun dengan dua cara: dari laman web broker atau dari Google Play. Untuk memulakan perdagangan:

  1. Jalankan aplikasi pada peranti anda.
  2. Ketik “Log masuk ke akaun sedia ada” (jika anda belum membuka akaun perdagangan, pergi ke laman web rasmi broker dan lakukan prosedur pendaftaran).
  3. Pilih pelayan (server).
  4. Masukkan login (nombor akaun) dan kata laluan.

Dengan menggunakan platform mudah alih dari JustMarkets, anda dapat mengalami fungsi penuh terminal perdagangan: menguruskan kedudukan perdagangan, memantau pasaran mata wang dan sebutan semasa, melakukan analisis teknikal terus dari peranti mudah alih anda.

Share This Article
Leave a comment